loading...
عشق
alireza بازدید : 1 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

من عاشقم  ولی نمی تونم بگم به اون شخص دختر هم هست .  به نظر شما چه کار کنم یا بهش چه جوری بگم کمکم کنید

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت منه دوست دارم بازدید کننده هاش زیاد بشه و من این وبلاگم را برای خودم وعشقم نوشتم و دوست دارمش برا همین این وبلاگ برای خودم و اونه که اسمش را نمی یارم می خواهم برابم نظراب بگذارید بعد از خواندن این پیام ممنون که آمدید در وبلاگ من دوستتون alireza
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 8,875
  • کدهای اختصاصی